3 Ekim 2012 Çarşamba

Doç. Dr. M. Emin Ceylan, Psikiatrist-Farmakolog

Sayın M. Emin Ceylan
Bu mektubu, aşağıda etraflıca açıklanan hastalığıma tanı koymanız için yazıyorum. Bu hastalıktan kurtulmama, sağlığıma kavuşmama yardımcı olursanız minnettar kalırım…
HASTALIĞIM:
Sokaklarda (kamusal alanda) çöp, izmarit ve değerlenebilir katı atıkları topluyorum. Kavşaklarda kırmızı ışık kuralını ihlâl edenleri, ekmek ve benzeri yiyecekleri elle seçenleri uyarıyorum. Poşet ve pet şişe kullanımına ve tüketim çılgınlığına son vermek için çalışıyorum.
Başkanı Ferit Şahenk’e önceki Meclis Başkanlarında Köksal Toptan’ın TBMM Hizmet Ödülü verdiği Doğuş Grubu ve Total Benzincisi gibi firmaların kamusal alana tecavüz ederek yaptıkları yolsuzlukları önlemek için adeta bir savaş veriyorum…
Başımda Türkiye yazılı bir kırmızı şapka ile, “Çalışmanın En Yücesi Ulus için Olanıdır, Kemal Atatürk”, “Sorun Bencillik Çözüm Sencilik” ve ön yüzünde “Yurdu ve milleti özden çok sevme ilkesi” arka yüzünde “Yetmiş Milyonluk Aile, Türkiye “ yazılı önlükleri giyerek, bir megafonla halka seslenerek ve “yeşili bekle lütfen”, “sağdan lütfen” yazılı pankartları kullanarak yaptığım bu çalışmaları izleyenler; “keşke herkes senin gibi olsa”, “sen ibadet ediyorsun”, “insanlık için çalışıyorsun”, “Allah senden razı olsun”. “seni çok seviyoruz” diyorlar, alkışlıyorlar…
Bodrum’un Turgutreis Beldesinde 1990 yılında başlattığım, aşağıda sözü edilen yürüyüşü yaparken konakladığım İstanbul, Ankara, İzmir, Çanakkale, Tekirdağ, Kocaeli, Yalova, Bursa, İnegöl, Eskişehir gibi illerde ve Bodrum, Ayvalık gibi ilçelerde ve farklı zamanlarda Konya ve Çorumda da yaptığım bu tür işleri hâlâ sürdürüyorum…
Türkiye Cumhuriyet Devletini dış borç yükünden (İMF Boyunduruğu’ndan) kurtarmak için bir kampanya başlatmak istedim. Bu amaçla 3 Eylül 2001 tarihinde Başbakanlığa başvurdum. Bu başvuruyla bağlantılı olarak, Bodrum’dan hareketle İzmir, Çanakkale, Tekirdağ, İstanbul, Kocaeli, Yalova, Bursa, Bilecik, Eskişehir güzergâhı üzerinden Ankara’ya “yurttaşlığa çağrı yürüyüşü” yaptım.
SONUÇ OLARAK:
Geleceğin: “Çevrenin kirletilmediği, tüketim çılgınlığının sona erdiği;. Trafik kurallarının ihlâl edilmediği, sağlığa aykırı alışkanlıkların edinilmediği / varsa terk edildiği;,  Verginin kaçırılmadığı, (kul hakkının yenmediği) rüşvetin alınmadığı / verilmediği; Milli servetin korunduğu, iş ahlakına saygı gösterildiği, (Ahilik Ruhu’nun ihya edildiği)  İmar Yasası’na aykırı işlerin yapılmadığı, her şeyin devletten beklenmediği, yolsuzlukların sona erdiği Türkiye’sini” inşa etmek için varımla, yoğumla çalışıyorum.
Tanısını koymanızı, beni kurtarmanızı beklediğim hastalığım özetle budur.
Saygılarımla, 25. 01. 2012
Galip Baran
TEL: (0252) 382 34 77 / (0535) 844 84 76 / E-POSTA: galipbaran@windowslive.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder